Дистанційне навчання

Урок з географії для учнів 6 класу для дистанційного навчання.


Тема: Будова і склад атмосфери

Навчальна мета: сформувати знання учнів про атмосферу, дати уявлення про її будову і склад; показати значення атмосфери для людини та необхідність її охорони; виховувати бережливе ставлення до стану повітря; удосконалювати навички роботи з різними джерелами географічних знань
1.     Про будову, склад та значення атмосфери  можна ознайомитися за посиланням:
2.     Перевірити знання  та  надіслати свої відповіді вчителю можна за посиланням:       http://goo.gl/forms/FQg6E0QitZ Відеопрезентація - про будову, склад та значення атмосфери  Відеопрезентація - про будову, склад та значення атмосфери 
3.     Відеопрезентація. Будова, склад та значення атмосфери.




Кузьменко О.М., вчитель географії ШЗШ І-ІІІ ступенів №7




_________________________________________________________________________________


Урок з географії України для учнів 8 класу для дистанційного навчання.
 

Тема: Зона лісостепів

Навчальна мета: сформувати знання про географічне положення зони лісостепу; удосконалювати навички давати комплексну характеристику зони; акцентувати увагу на формуванні вмінь визначати різноманітність природних ландшафтів зони та їх перетворень; удосконалювати навички роботи з різними тематичними картами.

1.З географічним положенням, рельєфом і корисними копалинами, кліматом і внутрішніми водами, природокористуванням та охороною природи в зоні лісостепів України можна ознайомитися за посиланням:



2.Отримати детальну інформацію про грунтово-рослинний покрив,  ландшафти лісостепової зони України можна за посиланням:


(Відеопрезентація - характеристика грунтово-рослинного покриву, тваринного світу, ландшафтів зони мішаних та широколистих лісів України)


3.Перевірити знання  та  надіслати свої відповіді вчителю
можна за посиланням:


Салєй Т.В., вчитель географії Шосткинської гімназії.




_________________________________________________________________________________

Урок для дистанційного навчання учнів 8-х класів з географії України 

Тема: Степова зона  України

Навчальна мета: сформувати знання про географічне положення зони степу; удосконалювати навички давати комплексну характеристику зони; продовжити формувати навички порівняння природних комплексів; удосконалювати навички роботи з різними тематичними картами, їх використання на практиці.
Обладнання: підручник, атлас, карта фізико-географічного районування, карти України: фізична, кліматична, ґрунтів, рослинності.

1.З географічним положенням, рельєфом і корисними копалинами, кліматом і внутрішніми водами, природокористуванням та охороною природи в зоні мішаних та широколистих лісів України можна ознайомитися за посиланням:



2.Отримати детальну інформацію про грунтово-рослинний покрив,  ландшафти зони степів України можна за посиланням:
(Відеопрезентація - характеристика географічного положення, грунтово-рослинного покриву, ландшафтів зони степів України)


3.Перевірити знання  та  надіслати свої відповіді вчителю
можна за посиланням:





Салєй Т.В., вчитель географії Шосткинської гімназії.





_________________________________________________________________

Урок для дистанційного навчання учнів 8-х класів з географії України


Тема: Степова зона  України

Навчальна мета: сформувати знання про географічне положення зони степу; удосконалювати навички давати комплексну характеристику зони; продовжити формувати навички порівняння природних комплексів; удосконалювати навички роботи з різними тематичними картами, їх використання на практиці.
Обладнання: підручник, атлас, карта фізико-географічного районування, карти України: фізична, кліматична, ґрунтів, рослинності.

1.З географічним положенням, рельєфом і корисними копалинами, кліматом і внутрішніми водами, природокористуванням та охороною природи в зоні мішаних та широколистих лісів України можна ознайомитися за посиланням:



2.Отримати детальну інформацію про грунтово-рослинний покрив,  ландшафти зони степів України можна за посиланням:
(Відеопрезентація - характеристика географічного положення, грунтово-рослинного покриву, ландшафтів зони степів України)


3.Перевірити знання  та  надіслати свої відповіді вчителю
можна за посиланням:





Салєй Т.В., вчитель географії Шосткинської гімназії.




_________________________________________________________________

Дистанційне навчання

Костяна Н. В.
https://www.youtube.com/watch?v=LeXIhMYp7vE-  відеопрезентація «КраїниЄвропи» 10 кл.

http://www.thinglink.com/scene/608323626436919297- інтерактивна картинка  «Країни Європи »

 https://docs.google.com/forms/d/1rU39B_tCQGJ6I-a22jwhpr9OG4lfeE7EVbGEaowmOMI/edit-
тестова форма «Загальний огляд Країн Європи»







Комментариев нет:

Отправить комментарий